*

Personaliandmete haldamine digitaalselt:

Tänase ärikeskkonna kõige suuremaks väljakutseks on oluliste andmete haldus, nende kiire ja operatiivne käsitlemine ning andmete abil erinevate ärikriitliste otsuste tegemine.

Täpselt samad väljakutsed seisavad ees ka inimeste juhtimise valdkonnas (personalihaldus). Mahukas andmetega tehtav töö, tihtipeale ka käsitsi või kohmakates excel tabelites, moodustab personalitöötajate ja paljudel juhtudel ka juhtide tööst väga suure osa.

Andmete haldamise operatiivse korraldamise abil on aga võimalik säästa nii aega kui kulusid. Juhid ja personalitöötajad saavad oma tähelepanu suunata sisulisele tegevusele, äri arendamise ja toetamisele.

Sellel lehel saad esmase ülevaate SinuLab personalihalduse lahendusest.

Kas haldate personaliandmeid ikka veel Excelis?

Meil on Sulle ERIPAKKUMINE: kui asendad Exceli SinuLab lahendusega,  siis anname 3 kuud kasutamist ilma paketitasuta

Liituma peaksid 2017 aasta jooksul

Funktsioonid ja võimalused

Struktuur ja ametikohad

Struktuur moodustatakse osakondade ja alamosakondade sisestamisel.

Osakonnad ja alamosakonnad seotakse omavahel, määratakse üksuse juht.

Ametikohti hallatakse ametikohtade registris. Iga ametikoha saab määratleda taseme, valdkonna ja tööpere järgi.

Kasutajad ja kontod

Peakasutaja saab lisada kasutajaid, muuta salasõna ja teha muudatusi andmetes.

SinuLab keskkonda pääsevad kõik sisestatud kasutajad – juhid, töötajad, tugispetsialistid.

Iga kasutaja saab muuta vastavalt vajadusele oma salasõna. Ligipääs ja kogu portaali kasutamine on turvaline.

Töötajad ja andmed

Kasutajanimi, e-post ja salasõna

Töötaja kontaktandmed, kehtivad isikudokumendi andmed, pereliikmed jm.

Töötaja foto lisatakse töötaja digitaalsele kaardile.

Töösuhe ja lepingud

Kõik töölepingu tingimuste lisamiseks vajalik. Lepingu faili lisamine ja säilitamise võimalus töötaja digitaalse isikukaardi juures.

Töövõtuleping, käsundusleping, juhtorgani liikme-, praktika lepingute lisamise võimalus.

Kõiki lepinguid on võimalik muuta, muudetud andmed säilitatakse ajaloos.

KÜSI LISAINFOT

Digitaalne ISIKUKAART

Isikukaardile on loodud otseteed töötajaga seotud andmete ja dokumentide juurde:

  • TÖÖTAJA ARENG
  • EESMÄRGID
  • ISIKUANDMED
  • KASUTAJAINFO
  • LEPINGUD
  • PUHKUS
  • TÖÖTASU
TELLIN LAHENDUSE

Vaata DEMO-klippi SinuLab personalihalduse lahendusest!

TASUTA PROOVIMINE
  • Tasuta proovimiseks registreeri oma ettevõte ja esindaja.
  • Saad lisada kuni 5 kasutajat ja nendega koos lahendust testida.
  • Proovimiseks saad keskkonda kasutada 30 päeva.
  • Kõiki sisestatud andmeid saad kasutada hiljem, liitumisel.