Töötajate iseteenindus kui juhtimistööriist

[:et]Töötaja iseteenindus (Employee self-service) mõnikord nimetatud ka kui „Töötaja portaal“ on kaasaegse organisatsioonitarkvara lahutamatuks osaks. Töötaja iseteenindus (edaspidi TiT) võimaldab tööandjal kaasata töötajaid erinevatesse juhtimise ja töötajate arendamise protsessidesse.[:]

By |2018-11-20T11:06:28+00:00May 17th, 2018|juhtimine|0 Comments

Tulemusjuhtimisega alustamine

[:et]Tulemusjuhtimise esmane eesmärk on saavutada tulemusi kuid teha seda mõtestatud tegevuse ehk soorituse efektiivsuse kaudu. Tulemusjuhtimise pikem eesmärk on teha pidevalt paremaid tulemusi samade või vähemate ressurssidega kasvatades efektiivsust nii organisatsiooni kui isiku tasandil.[:]