Kolm sammu teenuste edukaks sisseostuks

Teenuste sisseostmine on muutumas iga aastaga üha levinumaks nii suurkorporatsionide kui ka väike- ja keskmiste ettevõtete poolt. Peamiseks teenuste sisseostmise põhjuseks on kindlasti efektiivsuse saavutamine ja kulude kokkuhoid. Kuid mitte alati. Teenuste sisseost võib olla tingitud ka väga spetsiifilise kompetentsi vajadusest või projektipõhisest (ajutisest) tegevusest. Teenuste sisseostmiseks on esmalt vajalik [...]

Edukas koosolek – on see võimalik?

Teil on probleem ja teil on vaja kogu meeskonna abi ja tuge, et jõuda parima(te) lahendus(t)eni. Proovige lihtsat ja läbiproovitud metoodikat. Probleemidele lahenduste otsimisel on parimaks abimeheks struktureeritud arutelu ülesehitus, läbimõeldult formuleeritud küsimused ja oskuslik osalejate suunamine. Üks eesmärkidest on kuulata ära võimalikult palju ja erinevaid mõtteid, ideid ning kommentaare, [...]

By |2017-11-15T23:22:40+00:00March 15th, 2017|eesmärk, juhtimine, protsess|0 Comments

Arenguvestlus – kas hea tööriist või hoopis pidurdaja?

Mõni aeg tagasi arutasime kliendiga teemal arenguvestlused ja nende tegelik kasutegur. Edumeelse Eesti firmana on nad tänaseks rakendanud arenguvestluste süsteemi pea 10 aastat. Kui esimestel aastatel oli arenguvestluste ettevalmistus ja läbiviimine põnev ning huvitav mõlemale osapoolele, juhile ja töötajale, siis viimastel aastatel on hakanud juht kahtlema selles, kas arenguvestluste [...]

Kuidas kujundada uut ametikohta või ümber kujundada olemasolevat?

Te olete sattunud olukorda, kus juhina (või personalijuhina) on vaja hakata värbama uut inimest. Olgu see siis uue loodava ametikoha pärast või ka sel tavapärasel põhjusel, et inimesed liiguvad. Mõnikord ettevõtte sees ja mõnikord uusi väljakutseid taga ajama. Ametikoha profiili näidise saad alla laadida SIIN:   Ametikoha profiil näidis PDF 2017 Olgu [...]