Kolm sammu teenuste edukaks sisseostuks

Leider ist der Eintrag nur auf Amerikanisches Englisch und Estnisch verfügbar.

Eesmärgistamine kui tulemusjuhtimise peamine mõjutaja

Artikkel ilmus 28.03.2017 Eesti Päevalehe lisas "Finants ja juhtimine" lühendatud kujul.   "Selleks, et eesmärki saavutada on vaja muuta see konkreetseks ja mõõdetavaks. Kõik, mis on mõõdetav on ka saavutatav" (Bill Hewlett, Hewlett-Packard kaasasutaja). Olen koosolekul ja asutan end rääkima sellest, kuidas tulemusjuhtimises viia ettevõtte eesmärgid kõikide töötajateni. Jõuan oma [...]

Edukas koosolek – on see võimalik?

Teil on probleem ja teil on vaja kogu meeskonna abi ja tuge, et jõuda parima(te) lahendus(t)eni. Proovige lihtsat ja läbiproovitud metoodikat. Probleemidele lahenduste otsimisel on parimaks abimeheks struktureeritud arutelu ülesehitus, läbimõeldult formuleeritud küsimused ja oskuslik osalejate suunamine. Üks eesmärkidest on kuulata ära võimalikult palju ja erinevaid mõtteid, ideid ning kommentaare, [...]

By |2017-11-15T23:22:40+00:00March 15th, 2017|eesmärk, juhtimine, protsess|0 Comments

Arenguvestlus – kas hea tööriist või hoopis pidurdaja?

Mõni aeg tagasi arutasime kliendiga teemal arenguvestlused ja nende tegelik kasutegur. Edumeelse Eesti firmana on nad tänaseks rakendanud arenguvestluste süsteemi pea 10 aastat. Kui esimestel aastatel oli arenguvestluste ettevalmistus ja läbiviimine põnev ning huvitav mõlemale osapoolele, juhile ja töötajale, siis viimastel aastatel on hakanud juht kahtlema selles, kas arenguvestluste senine [...]

Kuidas kujundada uut ametikohta või ümber kujundada olemasolevat?

Te olete sattunud olukorda, kus juhina (või personalijuhina) on vaja hakata värbama uut inimest. Olgu see siis uue loodava ametikoha pärast või ka sel tavapärasel põhjusel, et inimesed liiguvad. Mõnikord ettevõtte sees ja mõnikord uusi väljakutseid taga ajama. Ametikoha profiili näidise saad alla laadida SIIN:   Ametikoha profiil näidis PDF 2017 Olgu [...]